Merhaba bayanlar. Bebeğim bir buçuk aylık. Ve bir kaç haftadır kakasını altını açtığımda yapıyor. Bezde çok az bı miktar oluyor Ve kalanını da ıslak mendili popo deliğine surdugumde bir kaç posta şeklinde çıkarıyor. Kaka sıvı kabız diyemiyorum o yüzden ama Asıl problem ise altını acana kadar aşırı ikiniyor ve huzursuz oluyor. Bu da uyumasına engel oluyor haliyle altını açınca da uykusu tamamen açılıyor. Sizce bağırsaklar da mi bı problem var. Sanki basur gibi bişi 😔
Aynı şey başına gelmiş olanlar var mı?