Esrujjj Merhaba anneler 😊 doğum yapalı 8 buçuk ay oluyor ve ben aşırı aşırı terliyorum doğum öncesi asla terleme olmazdı şuan hergun duş alma derecesine geldi . Sizde de aynı şeyler oluyor mu olduysa ne zaman geçti yada geçiyor mu 🥴
bsraaa19 Esrujjj yedi ay oldu doğum yapalı hamilelik öncesi hiç terlemezdim be asla kokmazdı terlesem bile ama doğumdan sonra aşırı terliyorum ve kötü kokuyor çözümü varsa bana da söyleyin lütfen 🤦♀️
kalbenesra20 Ya ben de aynıyım hamileyken de çok terlerdim,tabi yaza denk gelmişti son ayları , doğumdan sonra da çok fazla terliyorum,geçen hafta adet de oldum ama yine terlemeler geçmedi🙄
Yarim_Kilo_Kiyma Zorunlu sezaryen olmuştum bende ilk 20 gün her gece su içinde kalmıştım birde afedersiniz çok kötü kokuyordu. Daha sonra geçti çok şükür