Bse Arkadaşlar kesinlikle kaşıktan birşey yemiyor öğürüyor bıktım artık bugünde biberon reddi başladı iştsh hç kalmadı üst dişler çıkıyor saatlerdir aç bu ayda normalmi?
Kulahci 9buçuk aylık kızm var aynısını yaşıyorz. 4 saatte bir 200 cc içerdi şimdi 8 9 saatte 1 100 cc zor içiyo