Mom9 Nazz91 yenidoğan zamanı normal kabul ediliyor ama bira büyük bebeğiniz. Doktor muayenesi iyi olur
Annee1 Nazz91 merhaba oğlum iki yaşında bizden de halâ ses geliyor ben de götüreceğim ama merak ettim gittiniz mi doktora
Nazz91 Birbebek34 bakıldı değerler normal değildi bir ay sonra düzeldi çok düşük değildi zaten ama böyle ses gelince😢
Birbebek34 Nazz91 bence bi çocuk doktoruna götürün tekrar bakılsın üstüne felan düşmüş olabilir mi yani tekrar çıkma ihtimali olabilir inşaallah bi sorun yoktur ☺️