Ya 3 aylık oldu hala sürekli ayık kaldıkça ağlıyor doktor bi problemi olmadığını söyledi ama ben çok yoruldum 3 aydır ses beynime işledi ne yemek gediğimden anlıyorum ne yaşadığımdan çok yoruldum ayakta dolaşan hortlak gibiyim gecem gündüzüm belli değil 3 aylık olana kadar düzelir dediler ya sabır diyorum 😞