Kuzeysmom201020 Bebeğim şuan 3 ay 11 günlük bikaç gündür uykuya daldıktan sonra sürekli sıçrayarak korkup ağlayarak uyanıyor ve bunu çok sık yapıyor başına gelen var mı ne yapabiliriz?
Balkupum2505 Kuzeysmom201020 benim oglumda öyleydi zamanla düzeldi 8 ayligiz arada bir yine yapiyo ama o kadar sık yapmiyo artik büyüme atağı diyolar merak etmeyin
Ebrubkts Kuzeysmom201020 oğlumda da oldu bir kaç sefer çok korkmuştum çok ağlayarak kalkıyordu ve sakinleştirmem baya zaman alıyordu doktora sorduğumda gece terörü veya uyku terörü deniliyormuş telefondan ve televizyondan uzak tutun demişti hatta bunlar konuşmasını geciktiriyormuş o yüzden dikkat edin dedi