mervesamet3418 Merhaba sevgili anneler ; ben kızıma ilk devit3 kullandırttım daha sonra içeriğinden dolayı Oceana geçtik ama kullandığımızdan beri kızım ishal bizdeki durumu yaşayanlar var mıdır acaba ?
ElifNurB mervesamet3418 merhaba bende ocean kullanıyorum deviti parabenden dolayı almadım. Bizde bı sıkıntısı olmadı gibi 22 gunluk bebeğim var kakası yağlı gibi ama normal diyorlar hani vitamine baglamiyorum
ikizlerinannesi2985 mervesamet3418 ben 2 aydır 2 bebeğime de kullanıyorum ama hiç bir yan etki yaşamadık biz.
mervesamet3418 Mommyy70 bende zeytinyağı yapabilir diye düşündüm ama bilmiyorum bir hastalığı da yok daha 2 ay 20 günlük
Sibebstl mervesamet3418 ben de bebeğime onu kullanıyorum ama hiçbi sıkıntı yaşamadık bizimde arada ıshal gibi yapıyo normaldir bence
Erencinarinannesi mervesamet3418 hiç öyle bir problem yaşamadım 19 aylık ve 19 aydır bunu kullanıyoruz
Alyamomss mervesamet3418 5 buçuk aylık bebeğim ilk baştan beri ocean kullanıyoruz ve benim bebeğimin kakası da ishal gibi oluyo bazen günde iki kez cıvık yaptığı bile oluyo ama doktor normal dedi bize
Ozgurbebek mervesamet3418 başka birseyden olabilir mi öyle bir yan etkisi yok diye biliyorum bir doktorunuza danışın isterseniz yani sonuçta 1 3 fis sıkıyorsunuz çok etki edeceğini sanmıyorum biz doğduğundan beri kullanıyoruz hiç olmadi