Bahar_N Kızlar sadece merak ediyorum ….diyorlar ki yumurtlamadan sonra ilişki olursa erkek önce olursa kız? Her kes deneyimlerini paylaşabilir mi ☺️
Prensesannesii34_ Bahar_N yumurtlama zamanında olursa erkekler daha hızlı olduğu için erkek yumurtlamadan önce olursa erkekler hemen öldüğü için kız ,ben böyle biliyorum yanlış da biliyor olabilirim . Adetten hemen sonra oldu kız 👧
Ye2020 Bahar_N yumurtlama zamanı olursa yüzde 75 erkek oluyormuş bende kizimdada oglumdada tuttu tabi hiçbir yöntem yüzde yüz değil…kuzenim kızı olsun diye doktora gitti bu yöntemle kızı oldu
Prensesannesii34_ Bahar_N arkadaşımın yumurtlama zamanı oldu erkek . Bence yumurtlama cinsiyeti etkiliyor
asyasare Bahar_N ben ovulasyon ile hamile kaldim. evet o sekilde soyleniyor ne kadar etkisi var bilemem. yumurtlama gununden 2 gun once birlikte olduk , yumurtlama gunu de olduk bir sonraki gunde olduk. kizim oldu. hangi gun sperimi tuttu bilemiyorum 🤷🏼♀️
Aysem84 Kizlar eger ovulasyon testi kullandiysaniz size cinsiyet tahmini yapabilirim inanin hic farketmixor kiz olanda var erkek olanda bana sadece ovulasyon tarihi gerek ama test olarak
dilek062 Aysem84 merhaba 03.00dan sonrakş testten yarım saat sonra ilişkim oldu ve hamile kaldım tahminen nedir cinsiyet https://resimyukle.io/r/q5qZ38uzQa