aybkkara
kaç aylık acaba?
yenidoğansa (0-3 ay) normaldir, aslında memenizden sütten sonra kokunuzu ve sıcaklığınızı alır, sizden ayrılmak istemez. Bu süreçte bol bol gazını çıkarmayı ihmal etmeden, memede istediği kadar tutun derim. Sonraki aylarda artık doyduğunu anlayacaktır, ben mesela 4 ay boyunca hep memede/kucakta tuttum. 4. Ay atağından sonra uyku düzeni oluşması gerekir. Anne yanı yatağında yatıyorsa 6. Aya kadar yatağı odanızdan çıkarmasan sizden uzaklaştırın. Her istediğinde kucağınıza alın, ama yatağında mutlaka bşr uyku arkadaşı olsun, yumuşak ufak bir şey seçin ki gittiğiniz her farklı yere de kolayca taşıyın ve yıkayın ara ara. Mesela alıştırmak için bir gün koynunuzda tutun kokunuz sinsin. Ve asla yatağından çıkarmayın sonrasında.6. Aydan sonra odasını ayırın ama tabii kamera veya telsizle kontrolünüzde olsun hep. Ağladıkça (mızmızsa çok destek vermeyin) desteğinizi verin. Bir süre sonra alışacaktır🙏☺️🥰