ikizlerinannesi Kızlar ek gıda sürecinde besin alerjisi nasıl anlasiliyor mesela 3 gün kuralinda diyelim 3 gun yogurt verdim alerjisi olup olmadigini nerden anliycam 🤔
Valiva ikizlerinannesi Bfsozn evet tek besin 3 gün olarak amaç beslenmekten ziyade tadım zaten alerji yapmayan besinleri daha sonra karıştırıp beraber verebilirsin
Duygusarp Iyi geceler , Alejisini anlayabilmek için tek öğün ve tek bir gida vererek 3 gün kuralı deneyin ve bu üç günde vücudunu kontrol edin sırt, göbek bacak gibi vücudunda kabarmalar , kızarıklıklar olabiliyor bu şekilde bir sorun varsa o gıdayı bir süre vermeyin ve tekrara dönünce tekrar verip gene 3 gün deneyin . Bizde 6 ay 3 haftaligiz doktorumuzun önerisi ile devam ediyoruz.
Bfsozn Duygusarp bu 3 gün kuralı nasıl uygulanıyor? Ben olayı tam seeeeyyy edemedim 😛 mesela 3 gün sadece elma mı vericem başka birşey vermeden? Doğrumu anlamışım? 😊
ikizlerinannesi Duygusarp bizim doktorumuz 4 aylikken baslamamizi sylemisti ama benimkiler istemedi bende 6 ayini bekledim 3 gundur veriyorum ufak tefek ama hic hoşnut degiller napcaz bilmiyorum 🤦♀️