Nazlimom Ben doğdugu ilk günden beri bunu kullanıyorum. O kadar memnunum ki. Çok hafif, bagaja kolay giriyor ve yokuş çıkarken falan çok kolay oluyor. Bir tek kötü sistemi çift yönlü değil. Ama zaten yağmurluk kısmı şeffaf orayı açıp kontrol edebiliyorum. Haznesi de bayağı büyük. Rahat yaşinca basınca bile çok kolay kullanır.siddetle tavsiye ederim🎠