Kızlar 5 ay 3 günlük oğlum iki gündür hiçbir şekilde süt içmiyor. Sağarak veriyorum dil bağı ve dudak bağı olduğu için hiç emmedi pazartesi günü kestiricez. Dişleri desem anlamıyorum görünürde bişey yok 5 saat yemedği oluyor sonraasında zar zor 50 cc yediriyorum. Aç olsa yer diyor herkes ama çok endişeliyim normalde 2 3 saatte bir yerdi doktora mı gitsek acaba zaten kilo alımı da aşırı iyi değil iyice zayıflıcak diye de üzülüyorum napıcam ben