Gamzeidil canım benim kızımda 3 gün kakasını yapmamıştı bizde mama+ süt devam ediyoruz ama mamayı günde 2 kere falan veriyorum doktor zeytinyağı önerdi kullandım o gün yaptı kakasını ertesi günler işe yaramadı doktorumuzda agulin diye bisey verdi ama ilaç değil onu düzenli günde 3 defa şırıngayla çekip mamasına ya da sağdığım sütüne koydum ama kendi sütüne koymanı tavsiye ederim sonra kakasını yaptı kızım sıvı bir şekilde bize çok iyi geldi