Bebiko Arkadaşlar 3 aylık oğlumun sabah kalktıgımda göz beyazını çizdiğini gördüm. Nasıl geçer ne yapmam lazım birşey olur mu
Rzgr Bebiko doktorunuza gösterin. Pek birşey yapamıyorlar. Oglumunda olmuştu. Kendiliğinden geçmesini bekledik. 1 hafta içinde düzeldi.
CigdeminMevasi Bebiko doktora götrün bence damla veriyorlar arkadşımn bebeğide öyleydi göz doktoruna gitti damla kullndı