Eylulunannesi1 ben hiç kurutma ihtiyacı hissetmedim erkek benimki ama saçı az değil tabiki kısa ama banyodan sonra havlu ile nemini alıp tariyoruz o kadar kurutma makineleri radyasyon yayıyor diye biliyorum bizim içinde çok sağlıklı olmadığını duydum aslında ama bende yaz kış asla islak saçla duramam hemen kuruturum ama bebeğimde hiç aklıma gelmedi açıkçası.