Aselarife Merhaba 8 aylık bebeğim ek gıdaa yiyincee agzındaa tutmaya başladı böyle sorunla karşılaşan varmıdır
adastra Aselarife Benim kızım kahvaltıda öyle yapıyor o ağız 2 metre niye açılıyor anlamıyorum 😅 ben de boş kaşıkla yemek veriyormuş gibi ağzının içinde gezdiriyorum ya da bir damla su veriyorum öyle yutuyor
1prens1prensesannesii Aselarife oğlum 9 aylık olcal 15 gündür felan bizde de öyle. Ağzında tutuyor. Bende su veriyorum azıcık yutuyor
Acemiyim_anneyim Aselarife ara ara oluyor o bi sure sonra unutuyor bazen tekrar baslior ama gecici bi surec. Bisey icir agzinda tuttugunda su ayran kefir sut vs gibi
Aselarife adastra benim kızımm da çorbadaa versem kahvamrıdaa versem ilk bi iki kaşık yiyor snra gerisini ağzında tutuyor ve rahat yaram saat bekletiyor su verincedee içmiyor yutmuyor 😆
hulyadoner12 Aselarife sorununuzu çözdünüz mü acaba benim oğlumda öyle yapmaya başladı günde 3 4 öğün yiyen oğlum gitti bir kaseyi 2 saatte ancak yiyen biri geldi anlamıyorum neden böyle oldu acaba
Aselarife 1prens1prensesannesii hadi ya nie böyleler acaba benimki çok inat galiba yutmuyor suyladaa o yüzden yediremiyorum artık bebeginiz emekliyor mu
Acemiyim_anneyim Aselarife benim bebegim senin bebeginden buyuk ama o yuzden farkli zamanlarda yemeleri gerekiyordur
Aselarife hulyadoner12 evet evet çok Şükür geçti kurtulduk biraz Farklı tatlar yedirmeye başladım kendi yediklerimizden vermeye başladım ayrı yemek yapmadım şimdi güzel güzel yiyor çok şükür