Bugün tam 10 aylık olduk erken doğduğu için normal de 8 ay 14 günlüğüz doğduğundan beri ne gazı bitti ne atağı şimdi de dişler 🤦♀️ Emekler yeni öğrendiği şeyi tekrar etmek için uyanır derler derler de derler He bir de fotoğraf paylaşma nazar derler eee paylaşmadığım zaman da aynı 🤦♀️ Büyüdükçe düzelir de derlerdi düzelmiyor arkadaş düzelmiyor 😭
sabah a kadar uyuduğumuzu bilmiyorum 🤷♀️ o günleri görecem mi onu da bilmiyorum 😂
artık sabah a kadar uykuyu geçtim deliksiz 2 saat uyusam uyandığında hemen geri uyusa yeter yok nerde dakka başı uyanacak illa. Gündüz uykusu düzene girdi diyorum yine bir şey oluyor bozuluyor 🤦♀️ Emzirirken gece açıkır ondan uyanır diyorlardı. Mama ya geçtik yine uyanıyor 🙄 Analık aşırı zor bir meslekmiş 😫 çok dertliyim bugün çooook