AslanUras07 tam 5 aylıkken kakada kan gördüm. Anne sütü dışında bir şey almıyordu. Ama kanın alerji belirtisi olduğunu biliyordum ve zaten atopik dermatit cildi var egzamalari var bu yüzden süt ürünleri ve yumurtayı hemen kestim. 10 gün sonra doktora gittik o da alerji olabileceğini, diyete devam etmemi söyledi. Bir ay katı bir diyet uygulamamı ve bebeğime anne sütü dışında bir şey vermememi söyledi. O doktora sürekli gitme imkanım yok. Altı ay dolduğunda sebze tadimlariyla başlamayı düşünüyorum aksi bir durum olursa doktora giderim diye düşündüm. Hala ara ara ishalli kaka yapıyor. Şu an 5+17 ben 17 gündür diyetteyim. Egzamalar iyi durumda ama diyetten mi kremden mi bilmiyorum. Ama kakada kan yok artık şükür