3 yaşındaki oğlum yere düştü ve dudağını patlattı epeyce de şiş suan dikişlik durum yok Allah’a sükür ama kötü de olmuş baya . Nasıl geçirebilirim ne yapmam lazım bilen varsa lütfen söylesin zaten yemek yiyen bi cocuk değil simdi acıyo diye hiç yemez . Bi an önce iyileştirmem gerek .