arimbalim_248 Kızlar merhaba bebeğim 5 ay 7 günlğk bebeyatmaz alsammı oturmasını desteklemek için veyahut alıp kullanan varmı memnun kalan
canzuu arimbalim_248 5 ay 2 gunluk bebegim, ben de nasil oturtacagimi sasiriyorum bazen hic desteksiz oturmucak gibi geliyo cunku hamur gibi bebisim, yigiliyo 😄 ben de alip almamakta tereddutteyim bekliyim burda
Nik_mik_yok arimbalim_248 bende var ama hiç sevmiyor onu, bunalıyor içinde. Çok hareketli çünkü, hapsolmuş hissine kapılıyor. 9 aylık hala desteksiz oturamıyor ama ona koymuyorum artık. Emekleyip, kaçıyor içinden 😁