Merhaba sevgili anneler,
Oğlum 10 gün sonra 6 aylık. Ufaktan tadımlara başlayayım dedim ama oğlum hiçbir şey istemiyor sevdiği birşeye henüz rastlamadım ne sebze ne meyve ağzını kilit yapıyor asla açmıyor. ne vitamin verebiliyorum ne ek gıda onu da geçtim anne sütü de almıyor 2 dk etmiyor bırakıyor var mı bir önerisi olan