Gizemir üzmeyin kendinizi dedim ya oturmanın sınırı 11. Ay olarak geçiyor yani 11. Ayda hala oturamıyorsa doktora gösterin biz hemen herşeyi yapsınlar istiyoruz benim kızım da hiç emeklemedi 11. Ay şimdi yürüyor maşallah 🧿 bende üzülürdüm emeklemiyor diye ama emeklemek bir gelişim basamağı değilmiş öyle demişti doktorumuz 🤷♀️