Mysunshines17
smyra02 Yaa ne güzel Allah bağışlasın 🙏 kabızlığı yok çok şükür. Sadece sürekli ıkınıp gaz çıkartmaya çalışıyor. Damlaya yeni başladık, düzenli kullanmaya çalışıyorum. Ilacı verdikten sonra ilk üç saat çok rahat, dışkısını yapıyor gazını çıkarıyor sonra tabi tekrar geliyor sancılar. Öyle ağlama krizleri yok, sadece huzursuz, sıkıntılı. Çok üzülüyorum. Dün kimyon çayı yapıp içtim 2 kere. Dünden beri rahat gibi 🙏 ben de yediklerime içeriklerime olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Umarım zamanla düzene girer 😊