24 günlük olduk daha yeni meme tutmaya başladı ondan önce sağıp veriyordum yetmezse mama şeklindeydi beslenmemiz. Kakasında hardal sarısıyla arada bir yeşil ama yeşili böyle tam yeşil değilde kına yeşili ya da kahverengimsi yeşil kaka çıkıyordu. Başta mamaya bağladım. Ama mamayı 2 gündür bıraktık. Hala devam ediyor. Bazen hardal sarısının arasında oluyor bazende az miktarda sadece yeşil yapmış oluyor. İnternette mamadan ya da emerken anne sütünün son Yağlı kısmını içmediği için öyle olduğunu yazmış. Nasıl bir yol izlemeliyim?