Busraburaklina Kızlar çok sinirlerim bozuk deliricem artık kendime hakim olamıyorum 5 aylık uyumuyor uyutamıyorum gece beslenmeye kalkıyor 3 kere her defasında uyanıp 1 saat geri uyutmaya çalışıyorum ne gündüzüm ne gecem kaldık yıprandım tek başıma bakıyorum her uyandığında geri uyutmaya çalıştığımda kıyametler kopuyor 12 den önce uyumuyor 2 saatte 1 ayaktayız 6 da başlıyor dahada uyumuyor gündüz deseniz hep 15 dakika dayanacak gücüm kalmadı benim bişiy söyleyin bi çözüm söyleyin bu böyle mi gidicek ? Hiç uzun uykusu olmadı hiç uyuduğunu görmedim 3 saat uyuyorsa kımbık kımbık yerinde durmuyor .Delirmek üzereydim ayağıma alıyorum yok kucağıma alıyorum yok evde elektrikli beşikten tutun en eski tahta beşiğe kadar aldım hiç birinde yatmadı yatmıyor ağlamaktan canı çıkıyor ben ağlıyorum o ağlıyor her gecem böyle ben ne yapıcam ? Gazını alıyorum kendide çok güzel gazını çıkartıyor problem gaz değil se ne ? ?
prensinveannesininguncesi Busraburaklina anlattığınız her şey harfiyen bizde de var 3 ay 11 günlük doktorumuz kolik bebek dedi zamanla düzelir dedi 😒 sizi çok ama çok iyi anlıyorum .
Gunes55 Busraburaklina uyku egitimi al bacim uzerine hic dusunme. Zaten surekli agliyorsa en azindan 1 hafta daha aglar sonra ikinizde rahat edrrsiniz
94z-20u Busraburaklina canım her zaman böyle olduğuna göre kolik bir bebek olabilir birde 5. Aylarında uykuya geçmekte nerdeyse her bebek zorlanıyor karnının doyduğunda emin olun bşrde geceleri biraz demlenmiş rezene çayı verebilirsinşz 1 çay kaşığı yada 2 bir zararı yok sakinleştiriyor belki uykuda daha rahat etmesini sağlar
minikbaykus Busraburaklina valla dişlerden diye ağrı kesicide kullanıyorum malesef daha da sik uyanıyor şaştım artık🙄
Pnr22 prensinveannesininguncesi ah ah kolik bebek nedir çok iyi anlıyorum ben 8 ay çektim 5saat ağlama krizine giriyodu aşırı gazliydi buna sadece sabır gerekiyo Allah’ın izniyle geçer inşallah
Mervisko Allah yardımcın olsun bacım.benim durumda vahim 🤣 ve enteresan 🤣 bakma güldüğüme uykusuzluktan böyleyim
prensinveannesininguncesi Gunes55 benim bebeğim 3 aylık zorla doktorumuza söyleye söyleye ki doktorumuzda halimi gördü artık online uyku eğitimine katıldım zaten uyumuyor ve ağlıyordu dediğiniz gibi düşündüm .Uzmanın bana söylediklerine hep uydum ama asla olumlu sonuç vermedi .Daha çok ağlamaya başladı.
Yasemila Busraburaklina 5 ay 25 günlüğüz 3. Ayından beri uyku hep bir problem. Gündüz 40 dk uyur uykusunu alamaz ve mız mız olur akşamları ağlaya ağlaya geçer uykuya. Şimdi bir de diş dönemi daha da kötü olduk sürekli kucakta gezmek istiyor asla sırtı yere gelmeyecek. Gece de en az 3 kere kalkıyor 1 saatte uyuyor. Umarım geçicek bu günler sabredelim meleğimiz için 🙏🏻
Birss Alerjik bebek olabilir mutlaka iyi bi doktora götürün.Benim oğlumda aynı şekilde uykusuz bi bebek.Aynen yazdıklarinızı yaşıyorum bende,alerjik bebek olduğunu öğrendik.
Helogirl Birss bize de aynı şeyi söylediler. 4 buçuk aylık kızım. Geçen hafta alerji teşhisi kondu. Şimdi diyetteyim neye oldugunu bulmaya çalışıuoruz. size ne dendi? Nasıl bir yol izliyorsunuz?
Gunes55 prensinveannesininguncesi 3 ay erkenmis ama yaa. Benim gorduklerim genelde 4 ay atagindan sonra basliyor en ideal zaman sanirim 5 ay. Alerji ya da gaz sorunu olabilir mi bebeginizin acaba
Elactus Busraburaklina valla bende uyku problemleri yaşıyordum benimde bebeğim kolikti uyumuyor diye sabahları geç kalkıyordu şimdi 2 gündür erken yatırıyorum erkenden dikiliyoruz 1.5 saat oyun bs yorup 2 saat uyutuyorum şimdilik iyi gidiyoruz bakalım bir dene istersen
Eliftav Busraburaklina uyku eğitimi alın,desteksiz uyutmaya başlayın,5. Ay itibariyle öneriliyor,deliksşz uykular için 1 hafta sabretmeniz yeterli olur,biz de aynısını yaşadık ve uyku eğitimş ile çözdük
Vsle Busraburaklina yanın da yatırmayı denedinmi hiç ? Benim oğlumda öyleydi sık sık uyanırdı beşikten kucağıma alırdım emzirmek için o sırada uykusu açılırdı uyutmaya uğraşırdım beşiğe koyar sallardım saatlerce dalaıb diye saat sabahın 5inde uyanırdı. Çözüm olarak bi sabah saat 5te uyanmıştı bende uykusuzluktan ölüyorum aldım yanıma emzirirken uyumuşuz bi uyandık saat 9 olmuş 😂😂 yine sen bilirsin ama dneyebilirsin.