Arkadaşlar merhaba.cidden artık çok yıprandım.9 ay 23 günlük bir bebeğim var.bizim evde uyumuyor.özellikle gece uykuları haram.saat 9 9.30 gibi yatırıyorum.bir süre sonra özellikle 12 den sonra ağlamalar ve uykuya dalamama var.hele ki saat gece 3ü geçmişse.aman Allah’ım sürekli ağlama 2 dakka da bir uyanma ve uzun süre uykuya dalamama.sabaha kadar rahat 50 defa uyanıyor.saat 8 gibi tam anlamıyla dalıyor ama o saatte de 6 yaşındaki oğlum geliyor ikimiz de uyanıyoruz.haliyle gergin ve uykusuz oluyorum.sürekli bütün gün ağlar kızım sürekli ama.işin ilginç tarafı annemlerde kalıyorum hiç ağlamıyor gündüz.arada ağlar.gece de hiç kalkmaz.en fazla 2 defa kalkar o da sallarım hemen uyur.neden böyle oluyor çok yıprandım piskoljik ve bedenen.gündüz sürekli ağlamasından bizim evde,oğlumla ilgilenemiyorum oğlum da terk edilmişlik duygusuna kapıldı haklı olarak😔😔