Sibel43- dediğim gibi emine hocayı pek bilmem doğuma gelincede inanın ister özel ister devlet olsun herşeyi sizde bitiyor aslında siz be kadar soğuk kanlı ve güçlü durup söz dinlerseniz o kadar iyi geçiyor sanırım özelde doğum yapmanın tek artısı bizzat doktorun yanında olmasının verdiği güven ve rahatlık kendim tüm kontrollerde sıra derdiyle uğraşmamak adına öZeldeydim ama doğumda bölgeye gittim çünkü lokman hekimin donanımını asla beğenmiyorum bi mr cihazı bile bi yıldır bozuk nst için gittiğimde biri bozuk biri çalışıyordu tam bi saat sıra beklemiştim ama devlette nst için sıra beklemezdim asla ayrıca alet edevat donanım anlamında çok daha iyi doktorlar hepsi uzman ama tabi ebeler doğumu yaptırıyor doktorluk bi durum olmadığı sürece ama ebenin dediklerini uygulayınca onlarda biran önce seni o durumdan kurtarmak için canla başla mücadele veriyorlar ilk doğumunuz mu bilmiyorum ama dedipim gibi herşeyi sizde bitiyor