MucizeKalbim 26 aydır emziriyorum, ilk başlarda sarılık tazyik mastit allah ne verdiyse ugrastım. Mamalar biberonlar vs. sagdım mama da yapıp verdim. Sonra sabahladıgım geceleri okuyarak geçirdim. Bu forumda da sıkça yazdım. Bu emzirme olayı hem nasip kısmet işi evet ama bir bilim aynı zamanda. Lütfen lütfen umarım diyerek değil kendinize sütünüze güvenerek emzirin. Bebeğiniz henüz cok cok kücük, siz olumlu güzel şeyler düsündükçe o süt gelir,. Bebek dünyaya siz bebeğe alısacaksınız. Siz stres oldukça bebeğiniz bunu ciddi hisseder ve 5-6 kat etkilenir. Kendinizi sakinleştirin, stresten uzak durun. Bu gibi durumları sizden önce anne olanlar da yasadı ve yasanıyor sonra zamanla tecrübe kazanılıyor. Yalnız degilsiniz ❤️