Superisiii 3 aylik kızım aynı sikinti bizde de var. Ne yapacağım bilmiyorum. Hep aynı mamayı kullanıyorum, 2 aylıkken 90ml mama içiyordu yavaş yavaş yukseltiyim diye bakarken 3 aylık oldu 3 saatte 60 ml mamayı zor içiyor. Kafayı yemek üzereyim. Belki mamayı artık sevmiyordur dedim bugün başka mama aldım ama yok. Gece zaten mama arama gibi bı derdi yok 6 saat geçiyor zorla ağzına tikiyorum biberonu. Ne zaman duzelir, ben delirmeden?