Merhaba bebeğim 11 aylık doğduğundan beri emzik biberon tutmadı 6 ay sadece emzirdim. Sütüm çoğu zaman olmuyordu çeşit çeşit mama alıp denedim hiçbirini içmedi boş memeyi emiyordu şimdi 11 aylık oldu ek gıda çok az yiyor çoğu zaman çıkarıyor . Bir haftadır da emmeyi kesti emmiyor memeye koyunca ağlıyor resmen aç yaşıyor olan sütüm. De çok azaldı kesilecek diye korkuyorum var mı başına gelen