Her türlü yolu denedim sanıyorum. Uyku rutinimiz var. O saatte uyuması gerektiğini biliyor. Uykusu var. Ama asla doğru düzgün bir uykumuz olmadı. 16 aylık oldu kızım uykusuzluk bizi mahvetti. Doktora götürdüm. Tahliller yapıldı uyutmayan bisey mi var diye, yok çok şükür. En sonunda doktor bile bazı bebeklerin yapısı bu dedi. 16 aydır daha tek bir gece normal uyku nedir bilmem. sabırla bekliyorum. Bu günleri ilerde gülerek hatırlayacağız, inşallah 🙏🏻