[silindi] Ilık bir duş aldırın, eger 6 aydan büyükse biraz su içirin, emiyorsa sık sık emzirin. Elleri bir süre klima görevi gördügü için soguk olması normal. Ateşli olan bölgelere nemli bez ( ıslak değil) ile kompres yapabilirsiniz. 6 aydan büyükse yine elma ayva kabugu ıhlamur demleyerek azar azar ılık ılık içirebilirsiniz. geçmiş olsun.