karakoc9555 Mutlaka psikiyatri ve konusma terapisi psikolog ile ilerlemelisiniz. İlaçlar sizin ihtiyacınıza uygun ayarlanır ve eger mümkünse emzirme ile uyumlu ilaçlar da vardır. Lütfen kendinizi ihmal etmeyin, ilerleyen aylarda bebek büyüdükçe daha dogrusu 1 yas sonrası ilgi ihtiyacı, sabır ve daha bircok şeye ihtiyacınız olacak. Şimdiden kendinize özen gösterip gerekli tedaviyi olun. Kendiniz sadece D vitamini ve omega 3 kullanın ( iyi gelir) hergün yürüyün böylece mutluluk hormonu da sık devreye girer. Şeker ve paketli gıdalardan uzak durun, bol su için. İyi uyku uyuyamıyorsanız yastıgınıza 1 damla lavanta yagı damlatın. Hergün fırsat bulunca dus alın iyi gelir..