ErdeminAnnesii eve geldiğinizde bol sarılıp öpün, calıstıgınızı ve aksam eve döneceginizi anlatın. 1 yasa yakın büyüme atakları oluyor o yüzden sabırla yaklaşın. Kayınvalidenizde bedenen fiziken dinçse gün içinde dısarı cıkartsın, bol bol konussun. Yapabilecekleri aktiviteler bulabilirseniz hem gündüz hem aksam da sizin sevgiyle güzel zaman geçirir. Keşke annelere ilk 2 yıl yarım da olsa maaş baglansa, sonra da uygun ama donanımlı bir kreş olsa anneler rahatca calışabilse..