Bu ay adetim 3 gün gecikti normalde 28inde 1 olurum düzenli ve yoğun kanama olur ama bu ay olduğumda hep leke gibi geldi damla damla şüphelendim test yaptım negatif çıktı adetim bitelide 5 gün oldu bugün tekrar leke geldi sebebi ne olabilir başına gelen varr mı?