Merhaba herkese . aylardir aranizda yoktum oglumun egitim sureci cok uzun yorucu artik 2 yaş 5 ayindayız 8 ay öncede Otizm tehsisi konuldu.6 ay Baska ulkede tedaviler egitimler aldik 1 aydır Türkiyedeyiz.sırf onun egitiminin daha iyi olması icin gelme karari verdik. tasinma ev esya derken 1 aydan fazladır egitimden kesilmis durumdayiz.12 şubatda Çözger raporu icin heyetden gecicek ve sonra baslanilacak. biz siciline otizm yansısı istemiyorduk .ama devlet destegine de ihtiyac var diye yapılma kararin verdik. bu sürecten gecenler yazssın lütfen özellikle Tekirdag Cevresinde Çorlu Çerkezköy Silivri fark etmez en iyi merkezler hangisidir?biz Corluda Marmama egitim merkezi dusunduk ama şartların daha bilmiyoruz.