Yagmurlu usuttugu için ağlamaz bence .. benim fikrim tabi ama başka bı durum gibi geldi bana. Atak haftasında olabilir belki, belki bı şeyden irkilmistir, rüya gormustur.. belki bı ağrısı vardır, midesi eksiyordur, belki yediği ağzına geliyordur.. ya da fiziksel şartlardan rahatsi,kim duymuş olabilir, odasi sıcak olabilir soğuk olabilir, bir sürü şey olabilir oyyy daha minnak annesii