Egurbuz20 Merhaba sevgili anneler sizlere bir sorum olacak bebeğim 8.5 aylık ve ilk 3.5 meme mama gittik onun için ek gıda için doktor tavsiyesiyle erken başladık şimdi gece 12 den öğle 12 ye kadar devam sütü diğer kısımda da ek gıda veriyorum size sorum şu ben şimdi günde 3-4 defa yoğurt veriyorum hemen hemen her öğünde yanında yoğurtla yiyor yoğurdu kendim evde mayalıyorum acaba fazla mı veriyorum yada bi zararı olur mu doktorumuzla tartıştıkda ondan ona soramıyorum ve bulunduğum ilçede mutasyona uğramış virüs görüldü korkuyorum onun için farklı doktora götürmeye bilgisi olan annelerin tavsiyesine ihtiyacım var şimdiden teşekkürler
Bgmbgmbgm Egurbuz20 çok fazla yoğurt tüketimi demir eksikliğine sebep oluyormuş. Günde 1 çay bardağı kadar verceksin demişti bizim doktor.. yemekle beraber verince de demirini etkiliyor emilimini azaltıyor haberiniz olsun..
Rojgl Egurbuz20 yemegin yaninda yutmasını kolaylaştırsın istiyorsan aydan yapabilirdin ben oyle yapiyorum ikindi de yoğurt meyve öğünü akşam menüsünde ayran veriyorum . Oglen verdiğimde 2 vaya 3 yemek kaşığı kadar yogurt canım
Esmasultan Yoğurdu bebeğine günde 1 öğün vermen yeterlidir. Bebeklere yoğurt hangi öğünde verilmeli? diye sorarsan da ikindi öğününde vermen daha iyi Yatmadan hemen önce vermeyi tercih etme çünkü gaz yaparsa uykuya böler, uykuda rahatsızlık yaratır.
Egurbuz20 Esmasultan ya ek Gıdaya çok hevesli ama bazen yutmaya gelince midesini bulandırıyor o zamanlarda hemen yoğurt veriyorum yutmasını Öyle sağlıyor