Severa Sultanalperenrcp doğumdan sonra tam 42 gün adet oldum ve sonrası normal duzenlı şekılde adet görmaya başladım
Pinar3529 3 aylk hala olmadan inşallah ölürüm ben kendimi kötü hissediyorum birde heryerim şişiyorum ellerim ayaklarım sizin de öyle oluyor mu
Esmanur277 Evet geçilebiliyormuş emzirmeyi seyreltene kadar . Ama olsakta kurtulsak ya sıkıntısı üstümde ara sıra belim karnım ağrıyo tüm vücudum sızlıyor olacağım sanıyorum yüne yok