Mom981 geçmiş olsun bizde herhangi bir sorun çıkmadı doktor 4. ayda genelde iştahsızlık olur etrafı keşfettiği için ama beslenme reddi çok fazla, tatları keşfettiği için geçici bir durum olabilir dedi. Bu ay takip edilecek önümüzdeki ayda böyle devam ederse ek gıdaya erken geçeceğiz altta yatan bir hastalık olmadığı için mamayı reddettiğini kesinleştireceğiz dedi.