Sekerportacali merhaba ben bu konuya çok önem veriyorum 8 numara gözlük kullanan bir anneyim. Ailemden gelen genetik bir durum bebeğim için doktora özellikle sorduk. Bize de kayma olduğunu fakat bebeklerde bu durumun 6. Aya kadar normal karşılandığını normalde 1 yaşında yapılması gereken göz muayenesinin benim durumumdan dolayı 6. Aydan sonra yapılmasını tavsiye etti bize. Bende şu an doktor arayışı içindeyim. Sizin içinde durum umarım geçicidir. Biz 7,5 aylık olduk. Bu ay içinde artık götüreceğiz.