Merhaba Anneler evimizin havası çok kuru olduğu için sonunda bir buhar makinesi aldım boğazlarımız acıyordu artık sabahları ve çocuk da oksurmeye başlayınca şart oldu. Peki şimdi ben bunu ne sıklıkla açmalıyım kullanan anneler gece boyu çalıştırıyor musunuz yoksa uyumadan önce 1 2 saat çalıştırıp kapatıyor musunuz?