Bebeğim aç arkadaşlar sütüm var ama tam açıkmayıncaya kadar emmiyor emince de habire bırakıyor iki aydır anamı ağlattı tabiri caizse geceleri çok sık uyanıyor benim bünyem uykusuzluğu kaldırmıyor artık ne yapacağım bilmiyorum yorgunum. Yavaş yavaş elma muz yoğurt falan veriyorum su da içiriyorum sizce yanlış mı yaptım erken mi ya da ne yapayım söyleyin bana