Busrac Önerebileceğiniz bir bez var mı ? Sürekli taşıyor özellikle gece çiş taşıyor . Kaka az olsa bile sırtına kadar çıkıyor
Busegokce Busrac Ya bende aktif kullanıyorum ve anlam veremedigim şekilde kakası bazen sirtina kadar çıkıyor. Sıkıldım bu durumdan. Bekleyeyim köşede bende.
Emir123ali Busrac gece 12 den saabah 12 kadar kalıyor gece altını açamadığım için hiç sızdırmıyor 8 aylık 4 numara prima kullanıyorum
DAK Busrac Numara büyüklüğünden veya küçüklüğünden kaynaklanıyordur o canım. 4 numaraya ilk geçtiğimde bende de taşırma yaptı çişini 3 e döndüm bir süre, şuan 4 kullanıyorum artık taşmıyor.
Busrac 03032014 Öyle aman aman sıkmıyor 3 numara şuan paket bitince 4 e geçicem evde 4 numara da var gece takıp denemek lazim 4 numara da olursa mutlaka degisecegim
PasaAnnesii 03032014 bez küçük olabilir benim bebeğim 45 günlük 1 numara tasiriyordu 2 aldım şimdilik bir sızıntı olmadı püre soft gece rahat oluyor sızdırma yapmadı hic
Kuzeycik Bebeğim 6 buçuk aylık doğduğundan ber prima kullanıyoruz hiç böyle bir sorun yaşamadık numarası küçük geliyor olabilir mi?
Feyzaness Busrac bende kullandım , boyutu da numarasına göre yani diğer serideki numaraya göre büyük biraz :) ince , güzel bir bez 😊
DeletedMom2893 Busrac 6 buçuk aylık bebeğe 3 numara küçük gelir benim kızım 5 aylık ben 4 numara kullanıyorum tam geliyor taşırmıyor.
Berydnz Bnmde kızım da 7 aylık 5 6 aylıkken kullanıyrdm hep taşırıyor verdiğimz parayı hak etmiyor bim bezi taşırmıyor hiç bi şekilde
Cheerfulmom Berydnz BİM’in bezi taşırmıyor mu ? Benim komşum oğluna kullanıyor sabah çocuk bir uyanıyor sırtına kadar çiş içinde 🙄 kullanma bunu diyorum ben memnunum ya diyor sanırım pintilikten kullanıyor yoksa akıl işi değil o çocuk sabaha kadar donuyor.
Busrac Cheerfulmom yorumları yeni görüyorum:) 4 numaraya geçtik taşma sorunu bi tık kalkti arada bir prima da taşma yapiyor illa ki ama baya azaldi demek ki bez küçük geliyormuş
Drindniz Cheerfulmom bi kere denedim arkadaşım verdi çok kötü bize yaramadı BİM’in bezi migrosunda taşırdı bi kere kullandım prima hiç taşma yapmadi uzun zaman slepy kullandım pişik oldu bıraktım şimdi yine geri döndüm ama prima daha emici sanki
Berydnz Cheerfulmom valla ben bütün bezleri denedim ilk 3 wy molfixs ti. Ama kalıpları ayarsız diye bıraktım prima kullandm ama taşıyor hep geceleri özellikle vs diğer bezlerde tek işemede doluyor bnm bebek sık idrar yapıyor bilemedim şuan can bebe kullanıyorum büyük fark var
Busrac Cheerfulmom Prima ve Sleepy dışında hicbir beze cesaret edemedim açıkcası, araştırılıp indirimli kaliteli bez de alinabilir ben öyle yapiyorum hep indirimde yakaliyorum
Cheerfulmom Drindniz bende dün yeğenimin bezine baktım prima kullanıyor ama hiç beğenmedim ya. Sanırım şuan en sevdiğim sleepy bio natural oldu. Biraz büyüyünce prima günlük rahatlık kullanabilirim ince olduğu için
Busrac DeletedMom2893 4 numara daha iyi geldi şimdi 4 kullaniyoruz tam oluyor kakasi da ek gidadan dolayi daha katı taşma olmuyor