Yeapp valla.kuzum işte 2 aylık kontrolüne gittim geçen hafta tekrar doktorum korkma korkulacak birşey yok kaç kişi geliyor böyle s3n doğum yapana kadar ameliyat dikişlerin ıi olur dedi nasıl olsa kızın şimdi 6 aylik sende 2 aylik oldun korkma he keşke 1 sene geçseydi dedi ama korkulacak birşey olmadığını söylediğini ve doktoruma çok güvenirim severim kızımı onda doğum ysptim şimdi Yine ina gidiyor um kadın bile şok oldu ☺ bundan sonra için baglamayi düşündük ama yaşım 27 olduğu için biraz tereddüt oldu sanırım 30 yaş sınırmış ama herhangi birşey söylemedi olumsuz sezeryan için