Bebeğim 6 buçuk aylık 6 gündür kakasını yapmıyordu biraz önce ıkınarak yapmaya çalıştı ve çok zorlandı 😔 yaparken çok ıkındığı için poposundan kan geldi ve çok ağladı.. başına böyle bi durum gelen var mı anneler ne yapmam lazım kabızlık için ve bunu için yardımcı olur musunuz 😓