birbulutannesi kızım on aylıkken üst dişleri cikiyodu ve sürekli sürekli meme istiyodu. Dolayısıyla ek gıda pek almiyodu ama elimden geldiğince her gün yoğurt vermeye calisiyodum. Bir öğün de yese , ogurmeden nefret etmeden yemesi çok önemli bence. Sabahları pankek krep tekkif ediyodum, sade yumurta pek sevmez de kendileri😛 iki öğün yediği nadirdi kızımın.. çok zorlamiyodum. Memede uyduugu için de akşamları genelde yoğurt veriyodum, midesini rahatsız etmesini istemedigimden.