Hayırlı geceler çok eski bir üyesiyim uzun zamandır yokdum
oğlum 2 ,5 yaşında doğdu doğalı eline bişey tutturamadım mesela havuç soğuksa tutmak istemedi ılıttım tutmadı ıslaksa sildim kuruttum tutmadı bu örneğim herşey için geçerli
neyse hep yeme sorunumuz vardı ilk 1,5 sene ne versem deli gibi kustu ama ne kusmak
günlerim kusmuk temizlemekle geçti
arkadaşlar oğlum hala çorba ile besleniyor kemik sularıyla değişik değişik çorbalar
kan tahlileri herşeyi çorbayla beslnemesine rağmen çok güzel kilosu boyu yerinde ama mesele bu değil
ben ne yapacağım ???
oğlum ne et bilir ne tavuk ne patates ne makarna yahu aklınıza gelecek her türlü tüketebilceği hiç bişeyi bilmez pilav bile 🤦🏻♀️
yoğurtla veriyorum öğürüp kusturuyor yada mosmor ağlıyor büyüdüğü içinde zapdedemiyorum
eline çatal kaşık veriyorum önüne koyuyorum tabağı ters çeviriyor yada illa benim yedirmem için çığlık kıyamet ağlıyor asla çabalamıyor
delirmek üzereyim herkes çok sabırlısın diyor
miniğime sabırlı olmayımda napayim
ama bu aralar stres üzüntüm cildime yansıdı
bana bir yol gösterin
inat ettim ben beslememedim günlerce sudan başka bişey sokmadı ağzına
kurabiye pohaça kekler sulu yemekler kahvaltılar neler neler hazırlıyorum önce onları sunuyorum ama daha ağzına sokmadan öğürüp ağlıyor tükürüyor
blendor yada çatalla yumuşatıyırum onda bile katı bişey gelse nasıl farkediyor bilmiyorum mercimek büyüklüğünde olsa bile anında dışarı tükürüyor ağzının içine almadan çiğnnemek için uğraşmadan
şimdi dicemki çiğnemeyi bilmiyor
ne kadar zararlı olsada
Aşırıya kaçmıcak şekilde çitos veya çikolata verdiğimde katır kutur gayetde güzel çiğneyip yutuyor
mısır patlatıyorum yiyor çiğnemeyi bilmese yapar mı bunU??
nolur artık bana bir umut bir çıkış yolu gösterin