QueenBeee Kızlar 20 günlük bebeğim var sanki uyku esnasında onu korkutuyorlar uyuduğu yerde içli içli ağlıyormuş gibi oluyo geri susuyo
MiniKaya QueenBeee yapr canım bebekler öyle olabildiğince oku melek o daha kötü şey görmez Allahın izniyle 🤲🏼
Aslanmamy QueenBeee benimki de yapıyor canım sürekli olmasa da ben dayanamayıp sarılıyorum hemen ama olurmuş korkma
Ygmryldrm QueenBeee benimide 25 gunluk cozum olara kundak yapiyrm sadece kollarini bagliyrm o zman korkmuyo
daisybebek Seydasarp her bebekte olur bol bol nas felak ayetel kursi oku, birde biz yarım kundakta yapmadık yavrum ellerinden korktu uyandı hep. Sakın bacaklarını sıkmadan sadece kolları saracak şekilde kundakta yap istersen
QueenBeee daisybebek ilk zamanlar kundak yaptık şu son bi haftadır kundak yapınca ağlıyor tepiniyor ellerini çıkartmak istiyor 😔😔
daisybebek QueenBeee anlıyorum bizimki de öyle artık büyüme evresi hareketli olmak istiyorlar daha 2,5 aylık teppine tepine gece üstü hep açık 🤦🏻♀️