Dilekgokcel alerjik olabilir maması yapmış olabilir mama yiyosa. Bı ilaç verdiyseniz o yapmış olabilir. Ya da emiyosa sizin yediğiniz bı şey yapmış olabilir. Bı sure takip edin. Eğer yeni dogmussa cildi dışarı vermiştim deri degistiriyordur, kısa sürede geçecektir. Ama eğer çoksa ve gecmiyosa mutlaka doktora gidin